Thursday, October 6, 2011

061011 : Abendessen in Italien (Dinner in Italy)




fuhhh..
SEDAP giler, NIKMAT tak terkata!!

walaupun harga boleh tahan *ehemm,
tapi memang tak menyesal makan kat sini (klik) 

ayuh warga bangi & sekitar
kita support dan meriahkan kedai ni
(tak payah pegi kedai pakcik toni ataupun pakcik jemaat)
:))


markah saya bagi: 9/10!




.


31 comments:

  1. Bila nak belanja kakcik makan kat situ? hehehe...

    ReplyDelete
  2. sedap giler tu yang tak tahan baca tu dr.markah pun tinggi..

    ReplyDelete
  3. burger tinggi macam tu, tak bg kesan ke rahang ke? :P

    ReplyDelete
  4. betul ke. haritu kitorang tercari2 mana nak makan. ajak pegi situ tapi tekak hubby tekak melayu. tak nak. last pegi kat sebelah.. yang percik percik tu. Tak puas hati sebab ayam dia macam kayu..

    ReplyDelete
  5. @kakcik
    cakap panjang pun takde hasil nanti.. senang citer, mai datang bangi dulu.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. @Acik Erna
    memang sedap acik
    rasa nak belasah jer chef tu sbb masak sedap sangat
    ekekeke

    ReplyDelete
  7. @norh
    hahaha
    itu kena tanya tuan yg mengorder
    heheh

    ReplyDelete
  8. @ibundo
    saya pun dah lama tak pegi kedai ayam tu. mula2 jer best, lama2 dia tak jaga kualit. udah ler kuah kedekut.
    agak2 bila husband kakpah tetiba nak makan western, pegi la situ.. lagi berbaloi drp pegi ostin kat sek 7 tu ataupun d'wan steak yg kat sek 6 tu

    ReplyDelete
  9. @Zie
    sedap giler sampai rasa nak nangis dgn nikmat yg Allah bagi.. T__T

    ReplyDelete
  10. @bujal X
    alaa.. jgn cakap camtu
    sesekali bawak la mamaainul, celebrate anniversary ker.. :))

    ReplyDelete
  11. @♥MAMASYAZA♥
    sedap..
    pegi kedai pakcik tony dgn pakcik jumaat pun tak dapat sedap camtu

    ReplyDelete
  12. baldi plis... air liur banyak nak menitik ni


    hehehe

    ReplyDelete
  13. Erm.. bukan ke Essenabendessen in Italien atau Hat Abendessen in Italien? Hehehe..

    ReplyDelete
  14. @Jamal
    hahahaha
    tak tau!!
    kalau salah, blame it on google translate! :D

    ReplyDelete
  15. makin dkt la dgn umah yg baru nt.. hehe..

    mkn kt situ mahal..tp sedap..

    ReplyDelete
  16. bila nak belanja akak nie huhuhu

    ReplyDelete
  17. @mizzkechique
    pindah ke mana?
    sek 8 ker sek 9?
    hehe

    ReplyDelete
  18. @k.ieda
    bila akak nak mai bangi ni?
    hehehe

    ReplyDelete
  19. kalo dekat2 ni harus me dah terjah :)

    ReplyDelete
  20. Ish ish.. Hanie dok cerita tempat makan best je kat Bangi. Saya nak pindah Bangi! Sini padang jarak, takde restoran sedap, waaaa....

    ReplyDelete
  21. @Yati
    rasanya bangi ni boleh tukar nama daripada 'bandar ilmu' jadi 'bandar makan'.. hehehe
    kalau nak bukak kedai kat sini, kalau setakat yg biasa2 takde specialty tu, kompem payah nak naik

    ReplyDelete
  22. @Rinna
    sedap..
    mai la try.. eh, terpromo pulak :)

    ReplyDelete
  23. mahal tapi sedap, hati tak sakitkan.balik ngan senyuman.keh keh

    ReplyDelete
  24. mak ai..sejemput je dye punye spageti..

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)