Tuesday, June 19, 2012

Bila Mood Tak Baik, Kita Perlukan Sesuatu Untuk Menggembirakan Hati




Lokasi
Gerai Makcik Tepi Jalan
Bawah Pokok
Seksyen 4 Tambahan
Seberang Restoran Impian Maju


Nasi Lemak + Daging
RM 3.00



Hati panassss dua tiga menjak ni
sesiapa yang bakal kena laser, anggap jela nasib diorang kurang baik hari ni



Sekian




.

11 comments:

  1. kak, ni kat gerai makcik bwh pokok kelapa sawit tu ke?? dl sy selalu beli nasi kerabu dia.. bila dh pndah sek.8 ni, dh xbeli dh..

    ReplyDelete
  2. bukan otromen ke yg selalu main main laser ni? ehehehe!!!

    ReplyDelete
  3. jangan laser saya yer :) peace ! hehehe

    ReplyDelete
  4. Jgn memarah doc hanie.. hilang cun tuh nanti..

    ReplyDelete
  5. laser biar kena pada tempatnya.
    Hope everything will be OK with u, Doc Hanie.

    ReplyDelete
  6. errr...(nak komen ke x nak ni...) errr....err....urm.... (haish....nak ke tak nak ni...)

    ReplyDelete
  7. Makan iala terapi minda :-)

    ReplyDelete
  8. hurmmmm sabar ye dikk
    larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  9. i like....makanan mampu menyejukkan jiwa rasa...

    Sabar ye hanie, akak pn tgh hot jugak nie.....he.he.he...

    ReplyDelete
  10. samalah kito doktor..paneh je hati sejak duo monjak ni..tapi tk tau nak lopeh kan kek sapo

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)