Thursday, October 6, 2011

061011 : Abendessen in Italien (Dinner in Italy)




fuhhh..
SEDAP giler, NIKMAT tak terkata!!

walaupun harga boleh tahan *ehemm,
tapi memang tak menyesal makan kat sini (klik) 

ayuh warga bangi & sekitar
kita support dan meriahkan kedai ni
(tak payah pegi kedai pakcik toni ataupun pakcik jemaat)
:))


markah saya bagi: 9/10!




.


31 comments:

  1. Bila nak belanja kakcik makan kat situ? hehehe...

    ReplyDelete
  2. sedap giler tu yang tak tahan baca tu dr.markah pun tinggi..

    ReplyDelete
  3. burger tinggi macam tu, tak bg kesan ke rahang ke? :P

    ReplyDelete
  4. betul ke. haritu kitorang tercari2 mana nak makan. ajak pegi situ tapi tekak hubby tekak melayu. tak nak. last pegi kat sebelah.. yang percik percik tu. Tak puas hati sebab ayam dia macam kayu..

    ReplyDelete
  5. kalau 9 over 10 msti sedap nih

    ReplyDelete
  6. @kakcik
    cakap panjang pun takde hasil nanti.. senang citer, mai datang bangi dulu.. hehehehe

    ReplyDelete
  7. @Acik Erna
    memang sedap acik
    rasa nak belasah jer chef tu sbb masak sedap sangat
    ekekeke

    ReplyDelete
  8. @norh
    hahaha
    itu kena tanya tuan yg mengorder
    heheh

    ReplyDelete
  9. @ibundo
    saya pun dah lama tak pegi kedai ayam tu. mula2 jer best, lama2 dia tak jaga kualit. udah ler kuah kedekut.
    agak2 bila husband kakpah tetiba nak makan western, pegi la situ.. lagi berbaloi drp pegi ostin kat sek 7 tu ataupun d'wan steak yg kat sek 6 tu

    ReplyDelete
  10. @Zie
    sedap giler sampai rasa nak nangis dgn nikmat yg Allah bagi.. T__T

    ReplyDelete
  11. @bujal X
    alaa.. jgn cakap camtu
    sesekali bawak la mamaainul, celebrate anniversary ker.. :))

    ReplyDelete
  12. @♥MAMASYAZA♥
    sedap..
    pegi kedai pakcik tony dgn pakcik jumaat pun tak dapat sedap camtu

    ReplyDelete
  13. baldi plis... air liur banyak nak menitik ni


    hehehe

    ReplyDelete
  14. Erm.. bukan ke Essenabendessen in Italien atau Hat Abendessen in Italien? Hehehe..

    ReplyDelete
  15. @Jamal
    hahahaha
    tak tau!!
    kalau salah, blame it on google translate! :D

    ReplyDelete
  16. makin dkt la dgn umah yg baru nt.. hehe..

    mkn kt situ mahal..tp sedap..

    ReplyDelete
  17. bila nak belanja akak nie huhuhu

    ReplyDelete
  18. @mizzkechique
    pindah ke mana?
    sek 8 ker sek 9?
    hehe

    ReplyDelete
  19. @k.ieda
    bila akak nak mai bangi ni?
    hehehe

    ReplyDelete
  20. kalo dekat2 ni harus me dah terjah :)

    ReplyDelete
  21. Ish ish.. Hanie dok cerita tempat makan best je kat Bangi. Saya nak pindah Bangi! Sini padang jarak, takde restoran sedap, waaaa....

    ReplyDelete
  22. @Yati
    rasanya bangi ni boleh tukar nama daripada 'bandar ilmu' jadi 'bandar makan'.. hehehe
    kalau nak bukak kedai kat sini, kalau setakat yg biasa2 takde specialty tu, kompem payah nak naik

    ReplyDelete
  23. @Rinna
    sedap..
    mai la try.. eh, terpromo pulak :)

    ReplyDelete
  24. mahal tapi sedap, hati tak sakitkan.balik ngan senyuman.keh keh

    ReplyDelete
  25. mak ai..sejemput je dye punye spageti..

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)