Tuesday, October 25, 2011

251011 : Featured in Pengantin


Keluaran Oktober 2011:




Keluaran November 2011 :





;)



.

27 comments:

  1. boleh la buat utk hantaran pertunangan adik sy nt..hehe

    ReplyDelete
  2. cantik.. masuk magazine lagi.. terbaiklah..

    ReplyDelete
  3. saya nak tempah tapi tak berani~keh keh~

    ReplyDelete
  4. wowww....nk balajar juga benda2 ni..tapi hangat2 tahi ayam je slalunya diri ini..

    ReplyDelete
  5. lawa la.
    dulu sirih junjung sendiri lawa mcm ni x?

    ReplyDelete
  6. seb baik gua dah kawen...lau x memang nk tempah lg ....keh...keh..keh....

    ReplyDelete
  7. sudahlah cantik
    berbakat pulak...

    nak belajar gak :)

    ReplyDelete
  8. wow, kak hanie ke yang gubah tue?
    memang kelassssssssssssss!

    ReplyDelete
  9. dah masuk majalah boleh letak harga laa :)

    ReplyDelete
  10. kreatifnya... ada masa gubah menggubah..ingat kan kerjaya doctor ni sibuk sokmo..

    ReplyDelete
  11. Mcm2 peten hantaran skrg nie yg penting kena kreatif.. :)

    ReplyDelete
  12. Wah... terer la! Tahniah! :)

    ReplyDelete
  13. sekarang tak payah beli, buat sendiri je..lagi cantik

    beli je majalah..

    ReplyDelete
  14. sudah msk magazine harap pas nie lg bertambah org tempah dr hanie kan :D

    ReplyDelete
  15. dah boleh tukar profession la ni....

    ReplyDelete
  16. dah glamourrr ...

    kita dah kawin ...kalu dok, leh tempah ...

    ReplyDelete
  17. kalau tempah dari utara, layu tak? he he

    ReplyDelete
  18. featured tu.. =]
    saya juga buat hantaran..hantaran sendiri..hehee..

    ReplyDelete
  19. doc...
    ni buat utk sape...????heheheh

    kompom bukan utk hubby nihhh...heheheh

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)