Thursday, April 19, 2012

Banjir


Hujan

Pekena roti canai

Kuah kari

Banjir

Kembang

Nikmat!!

Alhamdulillah




Semoga semua orang beraura positif pagi ini

Jangan malas-malas kerja ok! :-)



27 comments:

  1. dah lama tak pekena roti canai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini roti canai mamak mari.. Hihi

      Delete
  2. sedapnya..sy ngah lpr ni.. bekpes pun blm.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom
      Pagi2 bekpes kat mamak seksyen 4!
      :-) :-) :-)

      Delete
  3. roti banjir - kegemaran saya! boleh geng!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perut n tekak kita sama lah!
      Hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Hassan punya pun sodap.. Hehe
      Kari kambeng dia best!

      Delete
  5. roti banjir feveret firdaus ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeayy.. Boleh geng dgn firdaus!
      :D

      Delete
  6. Kakcik tak malas kerja tapi sedang melatih nafsu untuk malas makan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malas makan?
      Why kakcik... Whyyyy??
      Kontrol takpe, jangan malas. Hehe

      Delete
  7. arini demotivaed sikit
    kepenatan
    tak lalu nak mkn jugak
    tpi sempat la bedal ikan talapiabakar tdi..
    nasik mmg tak bape nak msuk..
    naseb la..
    klu tak mkn
    takde tenaga
    petang jaga lab seeprti bese2..
    ujan2 ni dlm minmum kopi mmg best!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awatnya demotivated tu?
      Jom minum kopi jom!
      :-) :-) :-)

      Delete
  8. boleh geng gak!!
    feberet roti banjir..

    ReplyDelete
  9. Saya ingat Bangi kena banjir...
    Rupa2nya roti banjir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangi dah kena tang sampah, doc!
      Jangan la banjir pulak.. Hihi

      ngi

      Delete
  10. mmg suka bangat roti banjir nii..
    lepas mkn tu ambikkk kembang la roti tu kat dlm perut...
    pekena pulak dengan air milo tarikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tekak jenih tak bole masuk kalau kering-kering ni kan kak ain
      Hehe

      Delete
  11. Replies
    1. Tapi kalo banjir bencana alam tu, nggak enak dong
      Hihi

      Delete
  12. nak teka teki dulu boleh kan akak doc tuu..

    Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?

    Tettt. Jawapannyee: Bahrain – bah tu banjir, Rain tu ujan.. kehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Terbaekkk
      Sebbaik sendiri tanya, sendiri jawab
      Kalau tak, kompem saya tak tau! :D

      Delete
  13. ok doktor..dah petang dah ni..acik tak alas ye..he he

    ReplyDelete
  14. wahh..telan air liur tgk roti canai tu..haha

    ReplyDelete
  15. doctor hanie...anda didapati bersalah kerana membuatkan saya terliur. nasib baik bukan mengidam tau :p

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)