Monday, May 7, 2012

Khayra dan Bulan








.

18 comments:

  1. khayra ke..mummy dia yang tanya tu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..
      Khayra yg tanya..
      Betul! :D

      Delete
  2. Replies
    1. dulu dia siap bagi nama kat bulan
      hihi.. ape ntah namanya, lupa

      Delete
  3. wah.. khayra suka bula ye.. mlm tadi bulan sgt indah kan.. sgt bulan dan sungguh terang.. terpegun akak melihatnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah.. cantik sangat kan
      tu yg budak2 terlompat2 tengok bulan tu.. hehe

      Delete
  4. Amboi amboi...amoi tu da pandai jiwang jiwang macam mama dia ek....ni mesti mama dia ajar ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. tak! tak!
      mummy dia tak salah! ekekeke

      Delete
  5. semalam kite dating nampaknya. tapi jauh-jauh. sebab saya pun kuar kul 11.35 jugak. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita merenung bulan yang sama
      ~ lalu hati kita bersatu
      eh??? hahaha

      Delete
  6. mesti mama dia pun jiwang gak kan dulu2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkkkk..
      daddy dia laaaagi jiwang! ahahahaha

      Delete
  7. chantekkk! macam tuan punya blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe
      mekacih!! :D

      eh, awak dah kat korea kah?

      Delete
  8. Replies
    1. dia tanya tu macam la bulan tu kawan dia!
      ekekke

      Delete
  9. cantiknya..................... ayu suka tengok..

    bijak anak doktor

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)