Thursday, June 14, 2012

Landscape Depan Rumah




eeiii.. cantik beno lalang ni
bior ler MP takyah potong pun
nanti kang tak berseri pulak depan rumah saya
;)



.

29 comments:

  1. Boleh buat main nyorok2 tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau majuk dgn encik apek, leh nyorok kat situ!
      ekekkee

      Delete
  2. Assalam Dr. he he..cantik landscape..2 twarna lak tu hijau dan kelabu..

    ReplyDelete
  3. sama jugak dgn umah akak pun, kat sini hari2 hujan, maka rumput cepat panjang. dah panggil org dtg mesin rumput kat umah esok

    ReplyDelete
    Replies
    1. k.su.. ini MP punya territory
      kalo kita buat sendiri, kang diorg takde keje.. hehe

      Delete
  4. sape kata bunga lalang tak cantik? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali cantik la
      hari2 ngadap, sakit mata wooo.. haha

      Delete
  5. Replies
    1. best kan.. tak payah tanam pokok bunga!!
      haha

      Delete
  6. sy lak rumput belakang umah.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. belakang rumah kalu, MP tak tolong potong kut..
      hehe

      Delete
  7. haah MP.. setelkan aje turap jalan dengan kaler2 hump tu dulu.. he..he.. Dah 2 hari akak lalu depan rumah hanie.. tp tiap kali lalu dah dekat pukul 10.. segan pulak nak call.. he..he.. ada benda kecik nak bg.. nnt klu akak lalu awal sikit akak call yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. konon zon bersih la sangat kan kak
      tak bersih punnnnnn..! huu~

      Delete
  8. hahahahahahahahahaha....cantik apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memaaaaaannnggggg
      cantik giler! hehehe

      Delete
  9. Dr. jangan ada penghuninya nanti udah le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sampai tahap tu, saya cabut lari dulu!
      hehe

      Delete
  10. awak....kot ye bukanlah lalang ye....sadis benor bunyinye

    ReplyDelete
  11. hahahaha...bila dalam gambar cenggini rumput tu nampak cantik je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaann
      sungguh pandai rumput itu berpura-pura!
      ehh.. ;)

      Delete
  12. yg klasss tu ada terselit
    bunga2 kecil di celah2 rumput tu...

    hanie bela apa...:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunga2 kecik tu memang tanam k.ati!
      ahahahhaha

      k.ati problem sampah..
      kitorang ni ha problem lalang.. adeiii

      Delete
  13. Jgn dibiarkan tinggi plak.. kang ada makhluk lain tumpang sembunyi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau seminggu lagi orang MP tak mai,
      harus saya panggil Si Ali Bangla pemotong rumput tuh!
      :D

      Delete
  14. kalau nk lagi cantik + berseri boleh bela gajah n zirafah kt celah2 tu hanie...ngee....

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)