Wednesday, June 13, 2012

Memang La Anak Mummy!


'merempit sambil pejam mata! hebat tak saya?? hehe'

Cekeyya ni, kalau makan..
ya ampunn.. selera macam orang besar!

Mummy suka kari kambing, lamb chop dan yang sewaktu dengannya,
dia pun layan sama..
sibuk menempel kat pinggan mummy

Mummy suka durian,
dia balun lagi hebat! tak pelawa orang lain dah..!

Hari tu dia nampak beras cap rambutan
dia kata,
"dah lama kita tak makan rambutan kan?"
saya kata,
"mana ada orang jual rambutan, belum musim lagi'
dan dia mencadangkan,
"mummy beli la beras tu.. mummy masak, haa, nanti jadi la rambutan!'

errrrkkkk.. keh keh keh~
alahai anak omak! =D



.

22 comments:

  1. Replies
    1. kuat loyar buruk.. hehe
      awak sihat? :)

      Delete
  2. hanie mata khayra..muka ke tutup ke
    samo ajo..sepet ..hihi

    jadi hanie kuat makan
    nape slim jek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ada mesin tolong trim lemak2 degil saya
      ekekeke

      Delete
  3. memang sah..anak omak..hehe
    ditempat acik ada lak rambutan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini belum sampai la acik
      acik pos sekilo boleh?
      hehe

      Delete
  4. cekeyya sungguh kreatip..direct transalate.. kehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sampai mesej kampeni beras tu kat dia.. hehe

      Delete
  5. wahh hebat bawak basikal pejam mata :) kemana tak tumpahnya kuah kalau tak kenasi yer dak ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.. terkejut nenek dia tengok cucu 4 tahun makan kambing
      hahah

      Delete
  6. sama cam anak akak, kalo dah boleh kayuh basikal, laju aje peginya, tak toleh kiri kanan lagik

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebbaik ada pagar
      kalau tak, ntah memana dia pegi :)

      Delete
  7. Replies
    1. loyar buruk pun boleh tahan!
      ekeke

      Delete
  8. Replies
    1. tak dapat panning kat sepang,
      terpaksa la praktis panning kat rumah jer.. hahaha

      Delete
  9. Replies
    1. tang tu jer dia terlebih bijak
      tang belajar, belum lagi.. kehkeh

      Delete
  10. Econsave kajang ada rambutan!

    Jom merempit dgn untie jun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. japp.. econsave kajang kat mana ek?
      hahhahaha.. fail, takleh jadi org kajang lagi nih

      Delete
  11. Tak lama lagi rambutan kuor kot. Sebab durian dah keluor dah ni. Hehhe...

    ReplyDelete
  12. haha,..terus teringat lagu iklan beras cap rambutan tu..

    ReplyDelete

pecah kaca, pecah cermin..
sudah baca, dialu-alukan mengkomen ;)